mandag 19. mai 2014

Det daglige brød - en liten oppdatering

For ikke så lenge siden bestemte jeg meg for at jeg skulle slutte å kaste gamle brødskalker og i stedet spise dem opp før de ble gamle. Og hvordan har det så gått?

Jeg må bare si at det har gått over all forventning. Jeg har ikke kastet så mye som en bitte liten brødbit siden den dagen jeg bestemte meg. Og grunnen til det er nok at jeg har lovet meg selv det her på bloggen. Det blir nemlig veldig tydelig hvis jeg faktisk skulle komme til å kaste noe. For da må jeg tilstå det her i all offentlighet og det er jo flaut! Så derfor har jeg klart å holde meg i skinnet. Og jeg har faktisk ikke lidd noen nød. Noen dager har jeg puttet brødet i toasteren og da har det ikke vært noe som helst problem å spise opp . Tenk om alle løfter hadde vært like enkle å holde som dette!